den nya snackisen

Fick den här bilden på ett mms i morse av en kompis. Han undrade om det kanske var idé till ett blogginlägg. Jo, tanken har slagit mig att blogga om Victoria Milan, företaget som lever på otrohet. Men samtidigt vad finns det att säga? Säkerligen sjukt bra investering att starta sajten som drar in miljoner i USA säger hjärnan. Så himla fel säger hjärtat. Företaget säger själva Vi vill inte under några omständigheter hylla otrohet, men ser också att våra medlemmar är vuxna kvinnor och män med egna valmöjligheter. Jo visst är det så fast man väljer ju inte bara åt sig själv när man registrerar sig på deras sajt utan även åt sin man/fru/sambo/kille/tjej. Men jag vet inte, för mig är det helt absurt att folk skulle använda deras tjänster och företaget känns mer som de bara vill röra om lite i trygga och lugna Sverige. Och ja det funkar ju för det pratas nu om fenomenet i media/på jobbet/bland kompisar etc. Men enligt mig är det inte etiskt försvarbart att trycka upp dessa reklamskyltar och låta radioreklamen snurra 100 gånger per dag. Det är min tanke. Och så hoppas jag att de ska gå i konkurs så man kan få lite tilltro till mänskligheten också.